[slikom] Re: snimanje radio emisija sa neta

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Jun 2008 00:26:53 +0200

     29. juni 2002. - 29. juni 2008. Sest godina postojanja mailing liste
"SliKom"Pozdrav!
Daklem, zvucna kartica i snimanje funkcionira na sljedeci nacin.
Odaberes ono sto bi htjela snimati. Ako snimas sa vanjskog uredjaja, povezes
doticni uredjaj preko Line in u zvucnu karticu. Ako zelis snimati nesto s
Interneta, pronadjes zeljeni sajt, ako zelis nesto drugo, onda pripremis to
nesto drugo.
Da bi neki program za snimanje funkcionirao kako treba, potrebno je u
podesavanjima zvucne kartice odrediti izvor s kojeg ce se snimati. Volume
Control nudi poprilican izbor izvora, bilo za sviranje bilo za snimanje
(playback i recording), sto znaci da ako snimas s LIne In-a, selektiras Line
In, ako snimas nesto s neta, to se u 99.99 posto slucajeva reproducira preko
Wave kanala. Moguce je da se nekad reproducira i preko Midi Syntha, no to se
em cuje em je previse rijetko.
Sto god da se selektira u Recording Volume controlu, to bi program za
snimanje trebao snimati. Zasto i kako kod tebe to ne funkcionira meni ostaje
tajna, jer o podesavanju Sound Forge-a ne znam nista posto ga ne koristim.
U Adobe Auditionu sam jednom imao slican problem i kad sam u nekim njegovim
internim podesavanjima malo preuredio prioritete zvucnih kartica, jer ih
inace koristim dvije pa se nesto pobrkalo, sve je odjednom profunkcioniralo.
Postupak koji sam ti napisao u prethodnom mailu mozes provjeriti i sa Sound
Recorderom iz Windowsa i sa Nero Wave Editorom koje zasigurno imas. Ako ni
tad ne dobijes snimak onda se desava nesto zaista cudno, no ako se snimak
pojavi kroz neki od navedenih programa, u Sound Forge treba namjestiti nesto
sto nije dobro setirano. Kako i gdje - pojma nemam.
S trece strane, ako se snimak pojavi u Sound Recorderu ovo moze biti dobra
skola svima da ne treba uvijek koristiti najbolje i najkompliciranije
programe za neke jednostavne funkcije. Koristenje Sound Forge za snimanje i
rezanje snimljenog materijala je ravno ubijanju muhe tenkom, a tenkom treba
znati i upravljati.

Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com