[slikom] RE: [slikom] pomoć

  • From: "Milan Dj" <milandj89@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Jul 2011 17:19:32 +0200

Saša, jedan moj savet.

Isključi windows ubdate I to je to, kod mene je isključeno to radiš na sledeći
način:

1.       Start meni,

2.       Control panel,

3.       Nadjes system and security,

4.       Udješ tu I nadjes win ubdate. Zatim ideš kolko se ja cećam na change
settings I nadješ turn off automatic ubdates. To je sve!