[slikom] RE: [slikom] Sumnjiva e mail posta pitanje svimaFw: Прекорачили сте вашу емаил лимит квоте

  • From: "Ninoslav Stankovic" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 18:33:26 +0200

Zoki, ni za zivu glavu ne salji nikakve svoje podatke, ovo je spam a mozda i
gore od toga... Vidis da je posiljalac neko bezvezni i da je izgleda za prevod
koristio google prevodilac, jer je neki indijanski srpski u pitanju... Sve
ovakve gluposti i potencijalno opasne poruke kojima se traze neki privatni
podaci, samo delete...