[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Čitanje veće PDF knjige

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Sep 2013 21:19:42 +0200

Kada otvorim PDF dokument sve govori na engleskom kao: wiev, file tako da ne
znam kako se kaze prikaz stranice i ostalo sto si objasnjavao. Mozes li dati
neko detaljnjije objasnjenje kako citati navedeni dokument bez da moram
prelaziti na slijedecu stranicu i kako namjestiti da kada citam navedeni
dokument i kada iz njega izadem i ponovno udem da zapamti gdje sam stao i da
odakle sam stao nastavi citati?

Boris Bjedov