[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Prozor u svet -divlje životinje

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Jul 2005 17:31:43 +0200

Potrebno: Pentium III na 500  Mhz 32 NB RAM
Veličina: 1 CD
Cena 650 dinara
Kontakt: www.extreme.co.yu
Adresa: www.dexsoft.co.yu

_____________________________

Posto je  Gradimi Postavijo link na slikom portal casopisa svet kompijutera.
neznam sta se  nalazi na njihovoj adresi alipretpostavljam da gubi smisao da ja
saljem dalje tekstove iz ovog casopisa.
tako sam nekih preostalih 30-tak tekstova iz julskog broja koje sam pripremio
za slanje obrisao. nadam se da ce oni koje interesuje ono sto obradjuje ovaj
list pronaci na datom linku.
uz put navescu jos neke adrese casopisa koji obradjuju istu temu pa  mogu da se
stave takodje njihovi linkovi na portal.
casopis mikro www.mikro.co.yu
Ps Magazin www.psmagazin.co.yu
PS Pres www.pcpress.co.yu