[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Nova društvena lista

  • From: Faruk Jusufagić <faruk.jusufagic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 28 Aug 2015 19:55:25 +0200

Zdravo Gradimire! Da kopirao sam tekst iz ddokumenata pa je tako ispalo,
ali upravu si lista se zovve duhovni kutak. Vlasnice su Rada Mladenović
i Barbara Demirović. Ukoliko neko želi da se učlani treba se javit nama
na mailove jer se članovi dodaju izravno. Osim njih kao vlasnica ja sanm
moderator to sam skoro zaboravio xd.

28.8.2015. u 19:27, Gradimir Kragic je napisao/la:

Zdravo Faruk,

Mislim da si u ovoj poruci napisao pogrešnu adresu nove liste. Ispravi
ako griješim. Grupa se svakako ne bi trebala zvati: uhovni već duhovni
kutak, ipak, možda je osnivač odlučio da se zove uhovni.

Pozdrav, Gradimir.