[slikom] Re: [slikom] RE: [slikom] Re: [slikom] alfa num maricaSlanje e-poštom: Alfa num marica.7z

  • From: josip ivić <ivic.josip@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jan 2014 16:56:46 +0100

pozdrav listeri i listerke jučer smo se u ovo vrijeme bavili načinom kako
pokrenuti novu govornu jedinicu alfanum marica 4.02 ja sam to uspio i ovaj
mail pišem upravo   sa njom odziv je dobar glas odličan kad se malo ubrza i
kad se malo podigne visina intonaćije.jedino što mije čudno kad se tipka na
način da ona izgovara slova nije izgovor dobar nego kao da prekida zato
preporučam za one koi brzo tipkaju da tu opciju drže isključenom.kad se
koristi na internetu dosta je dobra i solidan odziv.oni koji su navikli
slušati književni hrvatski doći će na svoje jer je fond riječi dobar i
izgovor je poboljšan jer su riješili ono razvlačenje i sad ga je puno
manje.ovo su na brzinu samo neki detalji koje sam primjetio za više probajte
neće se ništa strašno dogoditi.ps zahvaljujem gradimire na sugestiji za
matični broj nije potreban samo je važna mail adresa. napomena još jedna za
svakog govornika tražite baš zaseban aktivaciski broj nemože marica za
snježanu i obrnuto.