[slikom] Re: [slikom] RE: [slikom] Re: [slikom] VAŽNO - upravo je objavljena nova verzija softvera anReader (verzija 4.2.0)

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jan 2014 16:00:29 +0100

    Zdravo Josipe,

    Milan ti je odgovorio, ja ću ti kopirati dio teksta sa zvanične web
strane a kojeg si i sam mogao pročitati. Moja jedina preporuka, baš matični
broj i nemoj da šalješ...

• Licenciranje putem serijskog broja

Da biste na ovaj način koristili sintetizator anReader, neophodno je da ga
nakon instalacije i aktivirate. Aktivacija se obavlja nakon pokretanja
nekog
programa koji koristi anReader, a može se obaviti automatski putem
Interneta (preporučeno) ili telefonskim putem, pozivom na broj +381 21 475
0204 radnim
danom od 8 do 16 časova. Ukoliko instalirate probnu verziju, obavezno nam
se javite telefonom ili emailom (info@xxxxxxxxxxxxx) da dobijete od nas
probni
serijski broj.
Procesom aktivacije serijski broj anReadera vezuje se za konkretan računar
na kojem će funkcionisati. U slučaju da planirate da izvršite značajniju
izmenu
hardvera ili celog računara, za nastavak korišćenja anReadera neophodno je
da prethodno vratite licencu za vaš primerak tako što ćete pokrenuti
Vraćanje
Licence iz Start menija i ispratiti sve korake za vraćanje licence.
Vraćanje licence može se takođe izvršiti automatski, putem Interneta ili
telefonskim
putem, pozivanjem navedenog broja telefona. Nakon toga omogućeno Vam je da
i nakon zamene hardvera instalirate i aktivirate svoj primerak anReadera.
Ukoliko ne planirate da menjate konfiguraciju, vraćanje licence nije
neophodno i čak se i ne preporučuje, pošto licencu možete vratiti najviše
pet puta.
Veoma je važno da ispoštujete ovu proceduru, kako ne biste ostali bez
licence za korišćenje anReadera. Ukoliko ne uspete da vratite licencu, ne
svojom
krivicom (iznenadni kvar na računaru i sl.), potrebno je da pošaljete
izjavu sa detaljnim opisom problema pod punom materijalnom i krivičnom
odgovornošću.
I pored ovog, AlfaNum zadržava diskreciono pravo da traži računar na uvid,
kao i da ne izda novu licencu.