[slikom] Re: [slikom] Posle kraФe pauze;

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Jun 2005 01:12:37 +0200

      Dragane,

Nisi rekao kako je to izgledalo ranije, ali pretpostavljam da su poruke bile
sortirane po datumu pristizanja.
Uradi sledece:
menu bar,
otidji do menija View,
u njemu potrazi podmeni "Sort by",
otvoris ga naravno strelicom i onda tu mozes da biras da li ce poruke u tvom
folderu biti sortirane po subjektu, Attachment-u, posiljaocu, datumu ili...
Samo enterom potvrdi ono sto zelis i to je cela mudrost.
Ako je to sortiranje po datumima, odaberi "Received".
Mahalice svima!