[slikom] Re: [slikom] Pomoć u vezi jawsa

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Nov 2010 18:09:15 +0100

    Zdravo Safija,

Predlažem da ti promjenu u podešavanju ovo uradi neko ili da ti preko Skype
asistira. Trehba uraditi sledeće:

1.  Treba otvoriti "folder options".
2. Na kartici: "View pages" isključiti opciju koja se na Engleskom zove: "Hide
extensions for known file types".

    Slobodno prevedeno značilo bi: Nemoj skrivati poznate ekstenzije. Dakle ta
stavka treba biti isključena, odnosno treba biti "off". To je podešavanje u
opcijama Windowsa a nije podešavanje JAWS-a.

    Pozdrav od Gradimira

From: "Safija Jahić" <safija.ja@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Pomoć u vezi jawsa

Molim nekog ko može da mi objasni kako da mi jaws čita razne ekstenzije
dokumenta. Primjera radi, ja neznam dali je dokument zapakovan ili nije.
Unaprijed hvala i veliki pozdrav od Safije