[slikom] Re: slanje slika

  • From: "Violeta" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jan 2008 21:08:06 +0100

        Dobro vece,

Nenade, kad se pozicioniras na slicicu, idi u file meni, spusti se do
submenija "posalji ili sent" i tu onda odaberi "primalac poste".
Otvorice ti se novi prozor u kom mozes da se kreces tabom, a strelicom biras
radio dugme - da li da slika ostane u originalnoj velicini ili ces je
smanjiti.
Tabom mozes doci i do jos jedne mogucnosti koju kad otvoris mozes birati da
slike budu male, srednje ili velike!
Posle toga na OK, otvorice ti se program za postu i u novoj poruci ce biti
Attachment sa umanjenom slicicom.

  Pozdrav