[slikom] Re: slanje emajla preko juzendi

  • From: <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2006 12:31:47 +0100

    Pardon pardon
Pa kako znate ja nisam neki iskusni u ovoj tematici, puno se zahvaljujem na ovu
ispravku,to je tacno sto ste rekli, tako i frankofonci  kazu ja frankofonce
zovem one ljude koji  govore  francuski jezi i oni  su to tako objasnjavali,
ako mogu da primetim kod vas  postovani gospodine  i normalno sa jednom  molbom
 pocnite neke diskusije na ove teme, da i mi sto o tome neznamo  saznamo i
naucimo  puno pozdrava od  cika muje iz ch  jedna  mala sugestija za sve  sa
liste izadjite malo napolje ne stojite uvek  oko racunara  pokvaricete vas
redosled zivota, izvinjenje moderatoru stro  sam izasao van  teme.bay