[slikom] Re: slanje duplih poruka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jun 2008 22:55:01 +0200

     Zdravo Biljana,

     U podešavanju naloga - account ti je uključena opcija "Rastavi poruke veće
od" i to je razlog što ti sve poruke koje su veće budu rastavljene na dvije a
mogu biti i na još više rastavljenih poruka.

     Uradi sledeće:
1. Dok si u Outlook Express, lijevim altom otvori menu, pa strelicom udesno do
alatke - tools pa strelicom na gore do, nalozi - account i tu taster enter.
2. Ako imaš više naloga onda prvo strelicom na gore ili na dole odaberi željeni
nalog - account i onda tasterom TAB do svojstva - properties tu enter ili space.
3. Sa Control plus TAB pređi na karticu, više opcija - advanced i onda samo sa
tasterom TAB do stavke, "Rastavi poruke veće od". To je check box - potvrdni
okvir i u tvom slučaju on je uključen. Jednom taster space - razmaknica da se
ovo isključi.
4. Nastavi sa tasterom TAB do OK i tu enter. Sa Alt plus F4, zatvori dijalog
account i sada treba sve biti uredu.

     Pozdrav od Gradimira

Od: "Bilja" <bidzi78@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] slanje duplih poruka

pozdrav, imam jedan mali problemcic, kada saljem poruke sa attachmantom,
outlook
mi svaku takvu poruku posalje u dva primerka, zna li neko nesto o ovome?
unapred hvala,
Bilja