[slikom] Re: slabovidni korisnici

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Nov 2010 23:48:48 +0100

Pozdrav!

Sve ti je tu individualno od korisnika do korisnika. Nekom pase crno na bijelo, nekom bijelo na crno, netko moze imati sareni ekran dok drugom sarenilo stvara naprezanje ociju. Isto tako netko koristi Windows Magnifier dok drugom vise pase nesto tipa Zoomtexta. Moja konkretna kombinacija je kontrastni ekran bijeli tekst crna pozadina, Windows Magnifier plus Jaws podrska no bilo kojoj drugoj slabovidnoj osobi ovo mozda nece odgovarati.

----- Original Message ----- From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>