[slikom] Re: skype skripta 6.9

  • From: "dalibor drazic" <dalibor.d@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Nov 2013 18:58:32 +0100

hehehehe znas kad ce mu radi za hrvatski jos ako ima nvda kad ja budem
napoleon onda ce da radi ta skripta za hrvatski ne radi jer se jos nije
nasao pametnjakovic odande da je prevede to kako si rekao sam i ja uradio za
jaws 14 a i za 12 pa kad sam stavio na hrvatski ni da bekne samo na srpski a
on ocigledno nece ni srpski ni engleski