[slikom] Re: skype

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Jul 2010 00:22:39 +0200

    Zdravo Nikola,

Umjesto da instaliras skript kojeg si preuzeo kao samoinstalirajucu verziju,
kao
.exe datoteku, preuzmi onu zipovanu verziju. Odzipuj datoteku i sve dobijene
datoteke prekopiraj u folder gdje se nalaze skripte za Skype kao i za druge
programe. Posto tu imas vec instaliran skript pregazi stare datoteke novim i
sve
ce biti uredu.
    Uglavnom i ja sam primjetio slicne probleme na nekoliko kompjutera.
Primjetio sam da kada se koristi .exe datoteka ne budu sve datoteke koje cine
skript instalirane. Kod ove zipovane verzije se sve prekopira i tada sve radi.
    Pozdrav od Gradimira