[slikom] skipe

  • From: "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Dec 2006 01:02:45 +0100

instalirao sam skipe 1.2
prvi put se koristim sa skipeom pa me interesuju sljedeće stvari:

pošto sam se uspješno registrirao, napravio acount i razgovarao sa par
prijatelja, bez ikakvih problema nisam pronašao kako da se tipkam sa nekim
dok pričam
neznam pronaći kako da pročitam šta su mi napisali

druga stvar je skipe tražilica
kada ukucam da tražim nekoga kako da dođem do spiska pronađenih imena

i na kraju koja je verzija skipea najprilagođenija nama?

igor