[slikom] Re: skidanje odredjenog dela stranice sa sitea

  • From: "Dragan Selenic" <dzule1954@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Jun 2008 01:08:08 +0200

pozdrav svima
Hvala svima koji su mi odgovorili na moja pitanja.Naucio sam nesto novo oko
selektovanja i precica zaproveru selektovanog teksta takodje ioko
kopiranja.Ali ja idalje nemogu da skinem sa veb strane samo jedan clanak to
jest mogu ako ga obelezim i kopiram.Kad ga skidam na klasican nacin posto
pritisnem alt i strelicom dole ne nalazim save as vec save page as tako da
opet skinem celu stranu .Kad skidam poruke iz arhive slikoma nemam te
probleme jer posle pritiska na alt nalazim save as tako da skinem poruku
koju hocu tako sam i ranije radio.U cemu je problem?
ako neko hoce moze mi se javiti i na skajp dragan selenic dzule1954
pozdrav dragan