[slikom] Re: skidanje knjiga

  • From: "Slavko Kovac" <slavko.kovac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Jun 2005 21:35:03 +0200

Ako se radi samo o tekstu, onda vrlo malo, nekoliko minuta sa 100-tinjak
stranica, ali ako je zvucni zapis onda puno,puno vise. Ovo vrijedi samo ako
je knjiga u jednom fileu, ali cesto puta je namjerno stavljena u puno
fileova tako da se mora skidati dio po dio i sredjivati tekst od nepotrebnih
linkova, sto onda traje mnogo vise vremena. No, sve se to isplati, ukoliko
je knjiga vrijedna, ali je takvih malo besplatno na internetu.
Slavek