[slikom] skener

  • From: "djapa" <djapat@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Nov 2008 21:51:05 +0100

Pisem vvam ovu poruku u zelji da vam napomenem jednu zanimljibvost u vezi
skenera  koja me je namucila a moze biti interesantna onima koji imaju skener i
dosta ga koriste.
Ja sam imala do pre neki dan skenre hp 2003 c , star sedam osam god i koji je
zaistapuno koriscen. To u ostalomn znaju clanovi knjigoteke koliko sam knjiga
poslala i u glavnom su bile dobre. U sledecem trenutku moje knjige su bile
necitljive je su bile pune gresaka koje su izgledale kao da na r. neskeniram
celu jednu stranu vec pola ili kao da nisam knjigu dobro stavila na staklo ,.
Kad sam to primetila sve sam proverila . Da li je staklo cisto, da li knjiga
dobro stoji, da li nije neko jjpodesavanje pomereno slucajno i naravno da li la
npa sija . U tom mom pokusaju da pronadjem gresku cak sam i reinsalirala
kompjuter i f.r. Medjutim sve greske su se i dalje ponavljale. Kad sam pitala
moje prijatelje koji se razumeju u skener i kom. sta bi mogao da bude problem ,
odgovorili su mi da je verovatno oslabila lanpa i da posle nekog broja
skeniranih stranica nije u mogucnosti da odradi skeniranje kako treba i zato
moje stranice izgledaju tako prepolovljene. Sada sam kupila drugi novi skener
hp i sa istim programom fr. skeniram bez takvih gresaka.
Napisala sam vam ovo iskustvo da bi vam skrenula paznju da se i ovakve stvari
desavaju, daskener i kom. ne daju nikakav signal da su pokvareni i dotrajali
ali eto jesu.pa ako se nekome desi nesto slicno da se seti ovog slucaja.
pozdrav t.