[slikom] Re: sinteze i izgovor interpunkcije

  • From: Darko Milošević <daremc86@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Sep 2015 19:00:20 +0200

Dragoslave!
Pokušaj sledeće.
Interpunkciju otvori iz programa notepad, i vidi kako ti piše jezik.
Da li piše 0x81A, ili SRL.
Za JAWS 16 mislim da bi trebalo da piše [SRL], no probaj i jedno i drugo.

Od: "Sreten Marković" <sreten72@xxxxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: ponedeljak, 28. septembar 2015 10:13
Tema: [slikom] Re: sinteze i izgovor interpunkcije

Pozdravljam Dragoslave

evo kopirao sam ti poruku od Darka koji je prije nekog vremena poslao na
ovu
listu.
Sledi kopirani tekst;

Poštovanje.
Možeš koristiti i 32 bitnu interpunkciju samo što pre .sbl staviš 64.
Tako na primer, ako se datoteka zove SAPI5X.sbl, staviš SAPI5X 64.sbl
To je sva mudrost, ostalo je sve isto.

Sreten E73RMC
Od: "Andjela Šipovac" <andjela.s1991@xxxxxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: ponedeljak, 28. septembar 2015 09:21
Tema: [slikom] Re: sinteze i izgovor interpunkcije

Poslano s mojeg iPhonea

28.09.2015., u 09.15, Dragoslav <faraonramzes@xxxxxxxxx> napisao:

Pozdrav svima!

Nadam se da mi neko od vas koji koristite win7x64 moze pomoci.

Na laptopu je instaliran win7x64, i jaws 16.

Sto se tice sinteza instaliran je Anreader, i Espeak.
Obzirom da Anreader nisam uspeo da nateram da pravilno izgovara
interpunkciju, instalirao sam Espeak.

Na moju veliku zalost ni Espeak nezeli da saraduje po pitanu izgovora
interpunkcije.

Ovde moram da napomenem da su sesvi navedeni programu uredno
instalirali.\

Integracija Anreader-a i Espeak-a u Jaws je takodje prosla uredno.

Do sada nisam nailazio na ovaj problem na x64 sistemima.

Datoteku sa simbolima sam uredno kopirao u Jaws.

PO zelji jezik sistema je Srpski, a verzija win7x64 pro.

Postoji li razlika gde se sve treba kopirati datoteka sa simbolima u
odnosu
na x32 sisteme?

Ovo je mozda glupo pitanje jer do sada nisam imao ovakvih problema.

---
Ovaj email je proveren na maliciozne programe od strane Avast
antivirus
softvera.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom

Upiši u start meniju explore my settings i onda pritisni enter i kad ti
se
otvori folder, zalepi datoteku sa simbolima, restartuj jaws i radiće ti
sigurno. Ako ni to ne bude radilo kako treba, javi mi se, pa ću ti
poslati
datoteku koja je ispravna i koja meni radi na istom sistemu. Pozdrav.