[slikom] Re: simbian lista samo za odabrane

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Nov 2007 18:52:35 +0100

Pozdrav!
Ja sasvim uredno primam mailove sa Symbiana, no problem je u Freelists
serveru, a zbog tog problema je odredjen broj lista presao na druge servere.
Moderator i administrator Symbian liste je ocito neozbiljno shvatio svoju
funkciju i ulogu, te nije bas previse azuran u odrzavanju svoje liste, a to
je dokazano i predavanjem vodstva Knjigofila u druge ruke, pa nakon toga
osnivanje paralelne liste.
Uglavnom, tehnicki gledano, Freelists voli ponekad izbaciti odredjene e-mail
adrese s neke grupe, a ako to administrator redovito ne prati i popravlja,
desavaju se problemi. Administratori SliKom liste sasvim su relevantan dokaz
kako sve moze funkcionirati kako treba, ako se ima volje i zelje da se posao
odradi kako treba.
Na kraju, kad sam se svojevremeno prijavljivao na Symbian, imao sam problema
oko registracije i administrator me morao rucno ubaciti gore, sto znaci da
lista uopce nije kako treba konfigurirana, a po ovome sto se pise ovih dana,
nitko se nije sjetio srediti te postavke.
Jedini savjet koji imam je da strpljivo cekate, doci ce valjda sve na svoje.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx