[slikom] sapi5

  • From: Aleksandar Đurić <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Aug 2004 09:57:29 +0200

Milane hvala am u svakom sluèaju, mada meni to ne treba. Ja sam pitao kako mogu
da uni¹tim sapi5 koji ima smo jedan glas a da instaliram sapi51 koji ima tri
glasa. Zamolio bih vas Milane i ostale ako mo¾ete to pitanje da postavite na
stranu listu. Jo¹ jednom napominjem da ne moram obarati sapi5 ako mu se mogu
dodati glasovi, na neki naèin. Molim vas postavite to pitanje. Hvala unapred.
izvinite ¹to sam dosadan ali jednostavno nemam druga vrata za obraæanje.