[slikom] Re: sajt za knjige

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 19:08:31 +0200

     Zdravo Tanja!

Na ovoj listi je bilo rijeci o ftp serveru ali do sada nista nije napisano da je
to i uradjeno. Valjda ce inicijatori tog sajta nesto uraditi. Do nekih sajtova
za knjige mozes doci i preko portala slikom. Pogledaj na adresi:
http://www.slikom.org/knjige/

Gradimir

Pozdrav svima,
neko je skoro napisao sajt za skidanje knjiga .ja sam ga imala ali sam ga
greskom izbrisala pa vas molim ako neko ima tu adresu da mi posalje.