[slikom] Re: sajt crnaberza.com

  • From: Saša Grbić <sasagrbic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Mar 2011 18:52:36 +0200

Pa hajde, ko zeli da se izdogovaramo, javite se na gsasa@xxxxxxxx pa cemo
vidjeti sta i kako.

From: Dalibor Savić
Sent: Monday, March 28, 2011 12:10 AM
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [slikom] Re: sajt crnaberza.com

Zdravo Sale, ja sam ih isto skoro kontaktirao, ne zbog sebe jel za toliko vidim
da kliknem na traženu sliku i xnego zbog ljudi koji su mi se na to žalili.
Dobio sam isti odgovor i isto se desilo kad sam pokušao tako.Postoje dve
mogućnosti, jedna je da se svi udružimo i izvršimo jači pritisak na njih a
drugi je danas uvek neko uloguje. Ja sam za prvu opciju ako ima dobrovoljaca
jel sam shvatio da od pojedinačnog obraćanja nema leba.