[slikom] rodjendanska cestitka

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 07 Jun 2012 12:23:48 +0200

dragi i postovani clanovi ove liste dobar dan svima
nismo ni na samom pocetku, a ni na kraju meseca, ali je jedno sigurno da je
Juni mesec u znaku slavljenickog i radnog raspolozenja kada je u pitanju ova za
nas sve, a posebno za nas koji imamo malo iskustva sa kompjuterima jubilarna
desetogodisnjica postojanja.
 od skora sam clan ove liste, ali sam u jedno sigurna da su mnogi zahvaljujuci
bas njoj postali izuzetno dobri poznavaoci rada na racunaru za proteklih 10
godina, te u to ime zelim da cestitam listi, njenom osoblju i svim clanovima
jubilarni deseti rodjendan i da pozelim da nam lista traje jos dugo, dugo u
funkciji i koncepciji koju ima, kako bismo sto bolje i vise upoznali racunare i
rad na njima, a zahvaljujuci iskustvu onih koji su to vec kroz praksu i savete
naucili. srdacan pozdrav za sve a nasoj slavljenici, t j listi Slikom da jos
mnogo godiina traje zajedno sa nama i mi sa njom. svako dobro Meda Pancevo

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe
4. Adresa za odjavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: