[slikom] Re: rezolucija i kolone

  • From: "Jelena" <jnp506909@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Nov 2005 19:39:17 +0100

Zdravo Marko!

1. rezolucija skenera:
Otvori Finereader i u  meniju Tools nadji options.
Na kartici Scan nadji dubme Scaner settings. tu ces pronaci i   rezoluciju
skenera.
2. Formatiranje:
U   karticama sa opcijama nadji  Formating.
AjiAko izaberes Ful Formating  desava se to sto  pominjes i sta te muci.
Moraces se malo igrati ali ako mu kazes da  zanemari formatiranje opcija.
Remove oll Formating  ili tako nesto onda tih problema nema. ali neznam
kako vizuelno dokument izgleda.
Ima tu jos nesto bar je moje iskustvo takvo: fineReader sedam barem kod mene
nikada nije trajno upamtio ni jedno podesavalje ako tu ne recunam kad
napravis betch.
Ako zelis mogu ti dati FineReader 8 on takve gluposti bar ne pravi a cini mi
se da je i tacnije u propoznavanju.
jelena