[slikom] rezanje emp,3 problem

  • From: "Zoran" <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: "slikomlistom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Nov 2009 19:34:01 +0100

Pozdrav od zorana.
 Imam  jedan problem, verovatno ne umem da uradim po  upustvu koji sam  dobijo.
  1,kad želim da iz maj dokumenta u folder na koji mi se nalazi muzika enpe ,3
2,prebacim muziku  na cede.
3,prvo srelektujem, 4,kopiram 5,idem u nero pa enter i kaže nju 6,pa pasted
7,idem na rekorder alt meni pa kopi burn compils  tabom dok ne kaže spid
odredim brzinu i enter ali ništta od tog gde grešim molijo bi neko dami kaže'
nekad mi uspe a nekad ne hvala u napred pozdrav od pzorana.