[slikom] Re: proslava

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Sep 2005 19:50:14 +0200

Vozdra raja sa liste. Mislim da je ovo aco odlicna ideja i potpuno te
podrzavam u ovom a posto sam ovdje i voljan uvjek vam pomoci nije nikakav
problem da vam novcano pomognem u koliko to zelite a hvala bogu imam i
prostore ovdje u Sarajevu tako da bi mogao vas sve primiti u koliko naravno
budete vi zeljeli da se ovako nesto odrzava. U svakom slucaju sam za.