[slikom] promena lokacije my documents u win-7

  • From: Dragoslav <faraonramzes@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jan 2013 21:57:25 +0100

Pozdrav svima na listi!

Neposredno pre oprostaja sa starom godinom oprostio sam se sa hard diskom.
Iako veoma mlad napustio je ovaj svet sa svih svoih 7200rpm.

Skratio sam vreme zalosti i zamenio ga novim, i nabildovanim svezim
gigabajtima.
Kako to obicno biva sa novim diskom ide i instalacija operativnog sistema, a
onda i problem prilikom promene lokacije my documents.

Naime postupak promene lokacije je protekao identicno kao i nebrojeno puta
do sada.
U svojstvima pise putanja do novo izabrane lokacije kako i treba.

Problem je u tome sto se sve sto se sacuva u maydokuments na lokaciji koju
sam odabrao, istovremeno pojavi i na desk topu.

Predpostavljam da se ovo moze resiti sa reg kljucem.
No kako do sada nisam imao nekakvu posebnu potrebu da se igram sa reg
datotekama, ne bih hteo da napravim jos veci problem.

Ukoliko je neko imao ovakav problem, ili ima ideju za resenje bio bih mu
veoma zahvalan.

Slozicete se sigurno da je veoma zamorno da se dokumenti koje spremate u my
documents pojavljuju istovremeno i na radnoj povrsini.

Unapred hvala.

                     Pozdrav Dragoslav

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html