[slikom] problem u kopiranju datoteka

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jul 2011 21:17:13 +0200

Pozdrav!

Moram s vama podijeliti jedan problem...

Radi se o dva racunala: na prijenosnom je racunalu instaliran Win7, a na
stolnom Windows XP.

Kada s prijenosnog racunala kopiram zvucne datoteke na vanjski hard disk
dobivam poruku da je sve odradjeno kako valja.
I pogled me na hard disk u to uvjerava - vidim sve mape zvucnih datoteka - mogu
ih i pokrenuti.

Ali kada spojim taj disk na stolno racunalo, vidim kopirane mape, ali ne mogu
pokrenuti nijednu zvucnu datoteku.

Na oba racunala koristim KM Player. Na stolnom racunalu program izbacuje
poruku: File is not exits s gumbom Close ili Update Codec.
Pokusao sam i nadograditi codec, ali nije ni krenulo.

Pokusao sam zatim takodjer na prijenosnom racunalu pokrenuti te datoteke s
Windows media playerom, ali ni taj ih program ne moze otvoriti.

Pomislio sam da je problem mozda u tome sto kopiram velik broj sadrzaja. Poceo
sam kopirati mapu po mapu, ali je problem i dalje isti.

Ne mogu shvatiti sto mi (ako mi) Win7 radi pri kopiranju.

Ako kopiram sa stolnog racunala na hrd disk i pokrenem ga na prijenosnom
racunalu, tada nema problema.

Hvala na mogucoj ideji.