[slikom] Re: problem sa winampom

  • From: "atanas ristov" <atanas.ristov@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jan 2014 21:57:35 +0100

Cekirao I zatvorio I ponovo otvorio winamp ali nema drugog prozora kada hocu da
pustim drugu pesmu opet samo jedan

From: "atanas" <atanas.ristov@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] problem sa winampom

pozdrav!
kad smo vec kod winamp kako bese podesavanje da se winamp moze u isto
vreme vise puta otvori.
znaci u isto vreme da pustim 2 pesme sa winamp.
s postovanje. atanas
Време: 28.01.2014 02:08, Rajko Knezevic пише: