[slikom] problem sa tapin radiom

  • From: "Darko Letic" <darko.letic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 May 2014 22:00:25 +0200

pozdrav listeri kao sto sam naziv poruke nosi imam problem sa tapin radiom
kad udjem u tapin radijo

to jeste dodjem na ikonu od tapin radia udjem nakon toga mi se ponovo
pokrece to jeste cuje se glas od anrider marije kao da se pali

znamo svi kako to zvuci alfanum maria se inicializuje neznam zasto mi se to
desava

i kad to kaze onda tek mogu da idem i pustim neku omiljenu stanicu dali ima
neko resenje kako bi se to moglo namjestiti

da se nepokrece ta marija to jeste alfanum marija se inicializuje da mogu
normalno kad udjem ici tasterom alt pa do omiljene da nadjem stanicu i da je
pustim

mnogo me to nervira izvinite zbog duzine teksta

veliki pozdrav za sve od darka

---
Ovaj email ne sadrži viruse jer je avast!-ova zaštita aktivna.