[slikom] Re: problem sa skipe-om verzija 5

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Mar 2011 00:05:54 +0100

    Sada sam reinstalirao skipe 5.0 i reinstalirao sam skriptu i kada
instaliram skipe se ne dize, a kada udem u njega trazi mi fulname, pasword,
repeat pasword, e-mail adres, repeat e-mail adres i kada sve to ispunim trazi
mi nesto acount. svakako vise ga ne mogu podignuti da mi radi i ne znam kako
izaci iz ovog problema? Moze li mi netko ovo objasniti korak po korak?