[slikom] Re: problem sa mircom?

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Apr 2008 19:26:42 +0200

Pozdrav!
Kao sto napisah i na MSN-u, ne znam kako se registrira pojedini nalog na
IRC-u jer se to razlikuje od servera do servera. Najbolje da ti osoba koja
ti je to i prvi put radila ponovo pomogne, jer ces ovdje vrlo tesko naci
odgovor na pitanje, koliko znam, medju slijepima je relativno malo ircera.
Ponavljam opet i ono sto sam napisao u prethodnoj poruci, hrpa servera ima
pravilo da ako se ne ulogiras vise od 30 ili 60 dana, ili nekog drugog
vremena koje su oni odredili, nalog se automatski brise i trebas ga ponovo
napraviti.