[slikom] Re: problem sa malim i velikim slovima za gradimira

  • From: "Suzana Ristanic" <suzanaristanic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Feb 2011 12:34:31 +0100

Postovana Vera,
Preporucila bih Vam da kada pisete tekst i kada zelite da u tekstu samo jedno slovo bude veliko, kao sto je to kod imena, bilo bi Vam zgodno da koristite taster shift. znači, shift i slovo koje zelite da bude veliko pritisnete zajedno, pa pustite, a onda nastavite da pisete. To bi trebalo da Vam bude lakse i prosto to ide mehanicki da se i ne opterecujete time. Trebalo bi da Vam je govorna sinteza podesena tako da slova koja su velika izgovori visim tonom.
Kako cete proveriti da Vam je jedno slovo u jednoj reci veliko?
Provericete tako sto cete ici strelicama u desno da Vam cita slovo po slovo.
Evo posto sam se licno Vama obracala sa Vi, proverite koje je slovo u toj zamenici veliko.
S postovanjem,
Suzana Ristanic

----- Original Message ----- From: "Vera Despotovic" <veradespot74@xxxxxxxxx>