[slikom] Re: problem sa displej nemom

  • From: "narcis sudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Mar 2011 12:52:48 +0100

znam to mi je jasno zato i pitam kako da to resim
    Od: cvece24@xxxxxxxxx
    Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Poslato: 25. mart 2011 1:26
    Tema: [slikom] problem sa displej nemom

    pozdrav listeri znam da je vec bilo reci mozda na ovoj listi

    ali kao sto naslov kaze meni se desava problem sa displej nemom kad
koristim neku od mejling lista na kojoj sam prijavljen i ako koristim
pregledavanje mejla preko autluk ekspresa na nekim listama poneki put mi se
redovno pojavi ime ili ime i prezime a neki put samo imejl adresa pa me je
jedan od moderatora vec upozorio na to.

    pa vas zato molim dali mi mozete pomoci da to popravim i da mi se taj
problem ne pojavljuje visena tim listama jer neko mi je rekao da se i ovde to
poneki put pojavljivalo.

    pa se pitam dali je to do mog kompjutera ili do servera ili sta je tu
problem jer sam to sredjivao kad sam se prvi put prijavljivao na listu pozdrav
narcis

    __________ Informacije iz ESET NOD32 Antivirus, verzije baze virusnih
definicija 5894 (20110221) __________

    Poruka je proverena putem ESET NOD32 Antivirus.

    www.nod32adria.com