[slikom] problem sa Balabolkom

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 12:10:09 +0200

Cujte i pocujte!
Kad u programu Balabolka zadam komandu da mi konvertuje dokument koji sam
pravilno izabrao i otvorio, dobijem obavestenje da je taj dokument prazan,
odnosno "is empty". Ovo se desava sa svakom datotekom. Neposredno pre ovoga,
desilo mi se dva puta sledece: Nakon zavrsene konverzije nije se zatvorio
prozor u kome se prati njen tok. Progres bar je dosao na nulu i tako je stajao
vise od pola sata a snimak nije napravljen. Nista od pomenutog mi se nije pre
desavalo, vec sam knjige uspesno konvertovao. Zbog cega se ovo desava i kako da
resim problem?
Pozdravljam vas i zahvaljujem na pomoci.
Lorijan

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe