[slikom] problem sa AnReader-om

  • From: "Jelena" <jelena@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jun 2008 17:04:16 +0200

Pozdrav svima!
Imam jedan iritirajuci problem ili bolje reci dva.
1. kada mi u jfw.ini pise svakasinteza solo ..mada to jaws nekako vidi i
radi, ne mogu da podesim da mi visina glasa poskoci za veliko slovo ili da
se usporikod spelovanja.
naprosto ne prihvata podesavanja .
Vratim li na ono njegovo SaPi 5 onda sve radi ali to mi poprilicno ne
odgovara.

Ima li tu neki lek ?
2. cini mi se da me isto muci od jaws-a 8 . Kada sam u wordu ukoliko mi se
omakne da osvezim ekran sa insert +esc moj dragi sagovornik od sinteze koja
god bila ode na maksimum brzine . U podesavanjima stoji tamo gde je i bilo
ali brbljamaksimalno brzo. tu jedino pomaze ili da ga privremeno usporim ili
da iskljucim jaws pa ga opet podignem.

Da li je ko imao slican problem i da li ga je uspeo resiti ?

Jelena