[slikom] Re: problem s snimanjem

  • From: Darko Milosevic <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Sep 2005 11:44:25 +0200

Mislim da bih ti mozda i mogao pomoci Nikola.
Mislim da je problem u tome sto tvoj racunar odnosno cool edit snima sadrzaj
sa zvucne karte.
Prikljuci kasetofon u Line In, a potom idi u Start Menu Programs Accessories
Entertainment pa Volume Control. Pritisni ENTER. Pogledaj da li ti je
prigusen Line In, a ako jeste odcheckiraj opciju Mute. Nakon toga, idi u
Propertys, pritiskom na taster F10, pa strelicom dole, dok ne cujes
Propertyes, pa pritisni Enter taster. Zatim ce ti se pojaviti Mixer, koji
koristis, a ti idi tasterom Tab dok ne dodjes na Adjust volume for i tu
odaberi Adjust volume for recording controles. Sledeci pritisak na taster
Tab odvodi te u jedan coimbo box, gde biras uredjaje sa kojih se snima, a ti
proveri dole da li ti je checked - checkiran Line In, a ako nije lupi razmak
na njega, pa idi Tab-om na OK. Zatim ce ti se otvoriti Recording Volume, i
ti idi TAB-om dok ne dodjes na Line In, pa proveri Balance, treba da je na
50%, a Volume na 100%, i trebalo bi da bude Select CheckBox Checked, a ako
nije, checked pritisni razmak i zatvori sve na Alt+F4.
Onda bi trebalo sve uredno da radi.
Pozdrav Dare.