[slikom] problem s fleshom

  • From: "milan djukanovic" <milandj89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 May 2010 18:54:08 +0200

Pozdrav svima!
Sad, neznam da li ovo nekako može da se resi ja sam probo na razne nacine ali
nece.
Problem je sledeci:
Prebacivao sam neke podatke na flash s drugog kompa i ubacim u svoj i prikaze
mi eset smart security da ima virus.
Ja to ocistim a dadoteka nema!
E sad, preko nero burning roma sam probo da udjem u flash prikaze mi sve sto
ima na njemu a preko my computera kaze da nema nista!
Probo sam da mi prikaze skrivene datoteke ali ni to nista, jedino preko nero
burning roma oce.
Kako da spasim to sa flesha?
Da li postoji neki nacin?
Hvala na pomoci!

__________ ESET Smart Security informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 5070 (20100428) __________

poruka je provjerena programom ESET Smart Security.

http://www.eset.com.hr