[slikom] Re: problem - obrada snimljene muzike

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Nov 2013 16:59:48 +0100

Pozdrav!

Moje je iskustvo da se ovo hoce dogoditi ako je snimka na kaseti snimljena
kao mono, a u snimacu je namjesteno stereo snimanje.

U GoldWaveu, u izborniku Effect postoji podizbornik Stereo.
Odaberi stavku Channel mixer. Nudi se nekoliko profila.
Kad odaberes pojedini profil mozes ici na gumb Preview (pregledaj) da cujes
kako ce to zvucati.

Mislim da bi u ovom slucaju najbolje odgovarao profil mono mix, ali to
prosudi sam.
Na kraju je i gumb Save kojim se profil primjenjuje na odredjenu datoteku.

Za Soundforge ne znam, jer ga ne koristim.

Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje
(Center for Education) "Vinko Bek"
Kuslanova 59a