[slikom] Re: problem je rjesen

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Oct 2005 00:38:50 +0200

Na primer meni se desava da citam neki tekst sa nekoga sajta
NPR  danas on izgobori ali izmedju nekih slova stavi serbo croat rusijan ili
espanjol german franse ili nesto tome slicno
Verodostojnost ove informacije se moze proveriti na sajtu
www.ius.bg.ac.yu
Ovo je sajt pravnog fakulteta u beogradu.
Viktor Zivojinovic
e mail zzviktor@xxxxxxxx
mobile +381646165757