[slikom] Re: primanje i slanje poruka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Feb 2009 21:33:24 +0100

    Zdravo Nikola,

    Na kartice za opšta podešavanja u Outlook express a tako je i u Windows
mail
koji je samo nešto malo drugačije i koji dolazi u Windows Vista za primanje
poruka imaš sledeća podešavanja, ako ovaj treći check box nije uključen onda
ove
opcije iza njega nisu dostupne. Dostupne su samo prve dvije stavke a koje se
odnose na zvuk i na primanje i slanje poruka prilikom pokretanja samog programa.

Slanje / primanje poruka

Check box: Reproducirati zvuk kada stignu nove poruke.
Check box: Slati i primati poruke prilikom pokretanja računara.
Check box: Provjeravati nove poruke svakih
spin box: minuta
combo box: Ako moj računar trenutno nije povezan:
Nemoj se povezivati: 1 od 3.
Poveži se samo kada se ne radi van mreže: 2 od 3.
Poveži se čak i kada se radi van mreže: 3 od 3.

    Ja lično imam uključenu ovu prvu od tri stavke a vrijeme je podešeno na 20
minuta. U popodnevnim satima te uveče ovo dolazi do izražaja jer pratim dosta
lista pa tada stižu poruke u tom intervalu. Prije podne može proći i dva sata
da
ne stigne ni jedna poruka.

    Pozdrav od Gradimira

Od: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxx>
Predmet: [slikom] primanje i slanje poruka

Bok.

Ja sam u OE, u windows XP-u iskljucio opciju send and recieved pri
pokretanju programa.
Ukljucio sam opciju da se outlook poveze i primi/posalje poruke kada se ne
radi izvanmrezno.

To se nalazi u izborniku Tools, u stavci options.
Bira se opcija:
If my computer is not connected at this time:
i odabire druga po redu mogucnost
Connect only when not working offline
zatim se bira gumb make as default, pa gumbi apply i OK.

Kako vam se ovo cini i valjda takvo sto postoji u verziji za vistu.

Pozdrav!

Nikola Rundek
skype: n.rundek
msn: nikola.rundek@xxxxxxxxx