[slikom] Re: pps

  • From: "Slobodan" <freedomd@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jan 2006 23:33:16 +0100

E, tvoj strucnjace! Posto se nije pokrenuo nijedan program da otvori
pomenuti file trebalo bi da znaci kako doticni nije ni instaliran, sto u
ovom slucaju i jeste tacno. E sad, posto ga ne koristim ne razumem zasto sam
duzan da znam sve programe koji postoje.? Pretpostavljao sam da ti znas, pa
sam i poslao pitanje na listu. U svakom slucaju zahvaljujem.