[slikom] Re: pozdrav i problem s biosom

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac9@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 Oct 2015 18:49:08 +0200

Na jednom laptopu istog proizvođača nisam samostalno mogao napraviti
istu stvar. Imao sam srećom dvd sa talking instalerom za win 7 te se
nakon ubacivanja u ladicu i paljenja automatski učitao setup za windows
7. Znači, ne usb, nego dvd medij.
Ukoliko ni to ne može proći, u postavkama biosa može se namjestiti da se
windows podiže s usb ili dvd memorije pa će ti se tako kod sljedećeg
paljenja učitati instalacija.
U to se ne kužim previše jer su mi uvijek drugi odrađivali te stvari s
obzirom da nema govorne podrške u bios okruženju.

On 19.10.2015. 18:30, sead fazlic wrote:

samo da kažem kad pokušam ući u boot manager odma me vrati na početak
pojavi se hapeov logo i počne se podizati windows koji je na njemu
19.10.2015. u 18:27, sead fazlic je napisao/la:
pozdrav ovo je pitanje za malo naprednije korisnike računara
imam hp 15 notebook ali kad sa f 9 pokušam da uđem u boot meni
ponudimi samo bot manager options i boot from uefi file a nigdje nema
da se aktivira boot from usb i tako nešto jer mi treba za podizanje
talking windows predinstalationa da instaliram sedmicu znali neko u
čemu je problem

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom