[slikom] Re: pozdrav i pitanje uvezi hasp drivera i anreadera 2.0

  • From: "Milan Dj" <milandj89@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Sep 2015 11:50:13 +0200

Što se toga tiče, jedino da staviš najnoviji an reader.

Od: "sead fazlic" <sead.fazlic.getei.86@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] pozdrav i pitanje uvezi hasp drivera i anreadera 2.0

pozdrav upravo trebam prijateljici instalirati anreader na računar ja sam njoj
to instalirao ali neće da prihvati hasp drivera ja sam instalirao hdd32 bit na
64 bitni sustav win 7 ultimate a kad pokušam startovati anreader 2.0 mariju
prijavi driver not found dali postoji driver za 64 bitni sustav i dali se
marija 2.0 može instalirati na
windows7 64 bit znači netražim nikakav lektablete niti tako nešto jer je to
ovdje zabranjeno samo molim za odgovore i ako neko ima drajver neka pošalje

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom

-----
U ovoj poruci nije pronađen nijedan virus.
Provereno pomoću programa AVG - www.avg.com
Verzija: 2015.0.6125 / Baza virusa: 4409/10573 - Datum izdavanja: 4.9.2015.

-----