[slikom] postovanje-pozdrav svima

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 May 2010 21:33:48 +0200

Moze li mi netko reci: imam instaliran windows media player, kada otvorim neku
knjigu u mp3 formatu ne znam naci rjesenje kako zaustaviti citanje knjige.
Pogledao sam u meniju od programa i tamo kaze da s kombinacijom tipaka ctrl+p
je pauza. Ja to stisnem i ne zaustavlja mi se citanje knjige nego mi racunalo
kaze preference. Kada stisnem samo slovo p vrati me na pocetak teksta, a tamo u
programu kaze da je kombinacija tipaka ctrl+s stop i meni takodjer ni to ne
funkcijonira. Moze li mi netko pomoci u vezi ovoga. Zelim da mi pomognu samo
oni koji mi zele pomoci, a ako netko koji mi pomaze ne zeli da mu pisem na
njegov privatan e-mail neka mi to kaze.
Opcenito mislim kada neka osoba na ovoj listi ili na knjigoteci nesto pita i
kada mu netko odgovori da je korektno pisati toj osobi na privatan e-mail ako
nesto nije razumjela nego pisati na listu da svi clanovi dobiju e-mail s
raspravom o nejasnocama jer se s tim ne trebaju opterecivati drugi listeri i
smatram da to nije u redu.

Boris