[slikom] Re: pomoc hitno

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Nov 2005 20:39:58 +0100

... Ako ima Adobe Reader 7.0 od ove verzije može se pokupiti tekst iz pdf
dokumenta izmedju ostalih načina i tako što ćeš selektovati celi pdf
dokumenat a zatim kopi u clipbord. zatvori pdf dokumenat otvori notpejd i
prilepi iz clip borda.

Rajko
Od: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxx>
Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 1. novembar 2005 17:15
Tema: [slikom] pomoc hitno

Molim vas da mi kazete. Da li ima neki program za pretvaranje pdf u txt i
druge
formate prijateljski raspolozene za rad sa an readerom.
Ovo mi treba hitno.
Viktor Zivojinovic
e mail zzviktor@xxxxxxxx
mobile +381646165757