[slikom] pomoć za outlook

  • From: Tomo Šitum <t.situm@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Nov 2010 20:30:42 +0100

pozdrav svim listerima naravno ilisterkama imam jedan proglemčić u outlooku
nisam vveliki znalac informatike pa se neću dobro izraziti naime jaws  prije
neki dan me vise ne obavjestava koja mi je poruka neprocitana

2 neradi tastaturna precica  kontrol n za novu poruku

3tastaturna precica kontrol r ijos neke
4  kad uđem u inboks stanem na poruku sa strelicom lijevo i desno ne cita
naslov poruke  pa ako me ko razumi i ima rijesenje za ovaj proglemcic da mi da
ideju
unaprijed velika hvala iugodna noc